marți, 12 aprilie 2011

Bancuri

Bula merge la un bordel.
- Vreau o fata, dar sa stiti ca eu sunt sadic. Platesc oricât!
Patroana îl conduce într-o camera de lux- la o "bomboana" de fata
- La mine, plata e înainte, zice fata. Am auzit ca esti sadic, asa ca vreau banii înainte. 2000 de euro!
Scoate Bula banii si-i da fetei.
- Auzi, zice fata, dar cum se manifesta sadismul tau?
- Mai întâi te bat, dupa care te f*t, dupa care iar te bat, apoi te f*t din nou.
- Pâna când? Întreaba îngrozita fata.
- Pâna când îmi dai banii înapoi.

Autobuzul pleaca din statie, iar dupa el alearga o doamna strigând:
- Oameni buni, opriti va rog autobuzul ca întârzii la lucru!
Pasagerii îl roaga pe sofer sa opreasca. Doamna se urca si spune bucuroasa:
- Am reusit... Biletele la control!

Un tip intra într-un bar si zice:
- Sase whiskiuri duble.
La care barmanul:
- Trebuie ca ai avut o zi data naibii.
- Da, tocmai am aflat ca fratele meu mai mare e homosexual.
A doua zi acelasi tip intra în acelasi bar si cere aceleasi bauturi. Barmanul întreaba acelasi lucru si tipul raspunde:
- Da, tocmai am aflat ca si fratele meu mai mic e homosexual.
A trei zi scena se repeta. Barmanul zice:
- La dracu! A mai ramas cineva în familia ta caruia sa-i placa femeile?
- Da, nevasta-mea!...

Cum sa ceri o marire de salariu
Angajatul: Scuzati-ma, domnule, pot sa vorbesc cu dumneavoastra?
Seful: Sigur, intra, ce pot sa fac pentru tine?
Angajatul: Stiti, sunt angajatul aceste firme de peste zece ani.
Boss: Asa.
Angajatul: Nu vreau s-o iau pe ocolite. As vrea o marire de salariu. Sunt mai multe companii care ma cauta dar am zis sa vorbesc cu dumneavoastra prima data.
Seful: O marire? Ti-as da o marire de salariu, dar nu e timpul potrivit pentru asta acum.
Angajatul: Va înteleg si stiu ca situatia economica curenta are un efect negativ asupra vânzarilor, dar trebuie sa luati în considerare ca muncesc mult, am initiativa si sunt loial acestei companii de peste zece ani.
Seful: Ok, luând în considerare acesti factori si pentru ca nu am chef sa caut pe altcineva în locul tau, îti ofer o marire de 10% ti înca 5 zile de concediu pe an. Ce zici?
Angajatul: Excelent. Multumesc, domnule!
Seful: Înainte sa pleci, de curiozitate, care sunt companiile care te cauta?
Angajatul: O... Electrica, Distrigaz, Romtelecom, ApaNova si banca.

Leul regele paduri interzice sa se mai faca sex fara prezervativ.
Leul:
- De astazi înainte nu se va mai face sex fara prezervativ, am dat comanda de 4 vagoane vor veni în câteva zile.
Trec zilele resective si iarasi este adunare în padure.
Leul:
- Am o veste proasta, vagoanele mai întârzie înca 3 zile.
Trec si acestea si iar se covoaca adunare.
Leul:
- Am o veste proasta si una buna.
Lupul:
- Vestea buna!
Leul:
- Au venit prezervativele!
Bucurie mare... toti se bucurau...
Ursul:
- Vestea proasta?
Leul:
- Le descarca vulpea cu furca!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu